C. Herrera Spring 2013

„Bez unikatnih, individualnih detalja koji naglašavaju osobnost i najljepša haljina ostaje samo haljina…“, poručila je mladenkama poznata dizajnerica 

Tekst: JASNA RAUSAVLJEVIĆ Foto: NI | Datum novosti: 26.7.2013. 15:23:00

Vezani članci:

SVAKI PUT KADt CAROLINA HEERRERA predstavi novu liniju vjenčanica, ne možemo se ne oduševiti njenom ljepotom i elegancijom. Tako je i s najnovijom kolekcijom za slijedeće proljeće, nedavno predstavljenom u New Yorku.

Sama Carolina kaže da ju je za kolekciju inspirirala izložba legendarnog britanskog fotografa Cecila Beatona koju je vidjela u Londonu, posebice jednostavnost i magičnost koja proizlazi iz njegovih fotografija te način na koji interpretira žensku ljepotu. Dizajnerica se u stvaranju kolekcije posebno usredotočila na istraživanje novih oblika konstrukcije modela i na glamuroznost odnosno individualnost svakoga pojedinog modela. Nije htjela stvoriti trendovsku kolekciju, upravo naprotiv, nit vodilja bila joj je individualnost. Svaka je haljina dizajnirana za određeni, različiti tip žene, imajući na umu njezin osobni stil, način života i stil vjenčanja.

Tako se kreacije kreću od klasičnijih krinolina, preko haljina jednostavnoga kroja u cijelosti prekrivenih najfinijom čipkom do modela za nekonvencionalne mladenke koje se, možda po uzoru na legendarnu Biancu Jegger, žele udati u bijelom odijelu. Tu su i kraći modeli za opuštenija ljetna vjenčanja, model sa trenutačno popularnim peplumom (volančićem u struku) za trendi mladenke, crni detalji i luksuzni krzneni boleri. U želji da ukaže na važnost unikatnih, individualnih detalja pri stvaranju ukupnog izgleda, dizajnerica je na kraju svaki model ukrasila vlastitim nakitom, naglašavajući time osnovnu poruku da svaka mladenka u kolekciji može pronaći model koji će joj dati potrebno samopouzdanje i pomoći joj da se na svom vjenčanju osjeća lijepom.

Foto galeriju pogledajte ovdje

Sve za vaše vjenčanje!

Što i gdje?

Adresar ponuđača usluga i
proizvoda za vaše vjenčanje

Odaberite mjesto - županiju (gdje), a zatim kategoriju ponude (što) i pronađite pravu adresu
Gdje
Što